Ιστορικό σχολείο, θεμελιωμένο, από το 1946. Αποτελεί ένα πραγματικό κόσμημα για την πόλη μας, το οποίο είναι χτισμένο εξ' ολοκλήρου από πέτρα. Σ' αυτό φοίτησαν πολλές γενιές Νικαιωτών, απλοί άνθρωποι αλλά και επιστήμονες, αθλητές όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, και λοιποί πολλοί, οι οποίοι το επισκέπτονται με συγκίνηση.
Ανακαινίσθηκε πλήρως και εξοπλίσθηκε, το 2010, έτσι ώστε να πληρεί όλες τις προϋποθέσεις καλής και επαρκούς λειτουργίας, όσο αφορά την παραμονή των μαθητών στο χώρο του σχολείου και αφετέρου την αποτελεσματική παραγωγή διδακτικού και παιδαγωγικού έργου.
Διαθέτει ειδικές ράμπες για παιδιά με ειδικές ανάγκες, εφόσον φιλοξενεί δύο μαθητές με κινητικά προβλήματα.
Έχει 120 μαθητές με μέσο όρο, τμημάτων, 20 μαθητές ανά δάσκαλο.
Υπάρχουν τμήματα με περισσότερους από 20 μαθητές και τμήματα με λιγότερους από 20, που όμως λόγω των μαθησιακών δυσκολιών και μαθητών με ειδικές ανάγκες επιβάλλουν, ακόμα, πιο ολιγομελή τμήματα.
Λειτουργεί Τμήμα Ένταξης το οποίο έχει 13 παιδιά, αγγίζοντας την οροφή του προβλεπόμενου ορίου το οποίο έχει οριστεί από το υπουργείο Παιδείας.
Επιπροσθέτως, τα άλλα δύο Τμήματα Ένταξης, του 12ου και 17ου Δ.Σ. που συναυλίζονται με το 28ο Δ.Σ., είναι υπερπλήρη σε αριθμό μαθητών και έτσι θα δημιουργηθεί κενό στην αντιμετώπιση αυτών των περιπτώσεων αφού με την κατάργηση των οργανικών θέσεων των εκπ/κών του σχολείου, θα καταργηθεί και το Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας.
Στο σχολείο μας, φοιτούν πολλοί αλλοδαποί μαθητές, κάποιοι εκ των οποίων είναι και Ρομά. Το σχολείο εκμεταλλεύθηκε κάθε εκπ/κό πρόγραμμα, Φροντιστηριακό Τμήμα, πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, για αλλοδαπούς μαθητές και Ρομά αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά δυσκολίες που έχουν να κάνουν με τη γνώση και τη χρήση της ελληνικής γλώσσας .Παρά το γεγονός της οικονομικής αβεβαιότητας, για όλους, οι εκπ/κοί, οι οποίοι δεν είχαν πληρωθεί τις υπερωρίες τους έως και τον Ιανουάριο του 2011, με φιλότιμο επανέλαβαν τις αιτήσεις για το σχολικό έτος 2010-11, έτσι ώστε να έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν στο χώρο του σχολείου, τους μαθητές τους και να μη διακοπεί αυτή η προσπάθεια.
Το σχολείο συνεργάζεται με υπηρεσίες υποστήριξης μαθητών και οικογενειών που αντιμετωπίζουν προβλήματα. (Παιδοψυχιατρικό Τμήμα Τζανείου Νοσοκομείου, Κοινωνικές Υπηρεσίες Δήμου Νίκαιας κ.λ.π.) που έχουν υποστηρίξει εγγράφως τη θέση τους για τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει η διατάραξη του σταθερού σχολικού περιβάλλοντος και εκπ/κού πλαισίου.
Η σχολική σύμβουλος, στην εποπτεία της οποίας βρίσκεται το σχολείο, διετύπωσε, προφορικά, στη Δ/ντρια του σχολείου και ζήτησε απ' αυτήν να το ανακοινώσει δημόσια στη Γενική συνέλευση των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των τριών σχολείων και των εκπ/κών καθώς και των τοπικών παραγόντων ότι αντιτίθεται στην συγχώνευση του σχολείου λόγω του ιδιαίτερου παιδαγωγικού ρόλου που έχει στην περιοχή όπου λειτουργεί.
Επίσης, ο προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Π.Ε. Πειραιά τοποθετήθηκε δημόσια στην γενική συνέλευση διατυπώνοντας και τη δική του αντίθεση λέγοντας ότι ,ως 6/θέσιο σχολείο με τον αριθμό των παιδιών που έχει και τον τρόπο που λειτουργεί, είναι λειτουργικά ιδανικό, όπως ανέφερε, σχολείο και δεν πρέπει να συγχωνευθεί.
Επιπλέον, στο σχολείο μας φοίτησαν και φοιτούν μαθητές, οι οποίοι διέπρεψαν και διαπρέπουν σε εγχώριες και διεθνείς, αθλητικές και καλλιτεχνικές διοργανώσεις, επιβεβαιώνοντας, ότι το σχολείο μας δεν παρέχει μόνο στήριξη στους μαθητές που το έχουν ανάγκη, αλλά προάγει και τις ιδιαίτερες ικανότητες των μαθητών του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου