Ανακοίνωση Επιτροπών Ακρίβεια - STOP

Η προσπάθεια της κυβέρνησης των εργολάβων θα πέσει στο κενό

Καταδικάζουμε την κυβέρνηση-υποχείριο των εργολάβων που, με την αγαστή συνεργασία των περισσότερων ΜΜΕ (εξαρτημένων κι αυτών από τους αεριτζήδες), συστηματικά επιχειρεί να ταυτίσει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ με «καθεστώς ανομίας και εκκολαπτόμενη τρομοκρατία».

Οι δράσεις και τα αιτήματα του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι νομιμοποιημένα στη συνείδηση της μεγάλης λαϊκής πλειοψηφίας, ανταποκρίνονται στις ΑΝΑΓΚΕΣ της, προωθούνται από χιλιάδες πολίτες απ’ άκρη σε άκρη της Ελλάδας που δεν σκύβουν το κεφάλι στην ανομία και την αυθαιρεσία, διεκδικούν την τσαλαπατημένη από το ένοχο πολιτικό και οικονομικό σύστημα αξιοπρέπειά τους, αγωνίζονται για τη ζωή τους και για το μέλλον των παιδιών τους.

Τόσο η κυβέρνηση όσο και τα παπαγαλάκια της γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ πραγματοποιεί σε όλη την Ελλάδα μαζικές δράσεις που αποφασίζονται και υλοποιούνται συλλογικά από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές κατοίκων, συχνά με την υποστήριξη και συμμετοχή αυτοδιοικητικών και κοινωνικών οργανώσεων. Δεν έχουν λοιπόν και δεν θα μπορούσαν να έχουν καμία σχέση με «στρατιωτικές επιδρομές-αστραπή» κουκουλοφόρων, όπως αυτή χτες σε σταθμούς μετρό της Αθήνας.

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο η κυβέρνηση, οι αεριτζήδες και τα παπαγαλάκια τους προσπαθούν να πνίξουν το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ με λάσπες και να μας τρομοκρατήσουν με συκοφαντίες, απειλές και καταστολή. Η απάντησή μας είναι απλή: τα σχέδιά τους θα πέσουν στο κενό.

Επειδή μάλιστα επιθυμούμε να βοηθήσουμε τους αεριτζήδες που με ξένα κόλλυβα «κατασκευάζουν» (;) δρόμους να νιώσουν το πνεύμα των ημερών, τη Μεγάλη Παρασκευή από τις 3 το μεσημέρι θα έχουν έναν παραπάνω λόγο να πενθήσουν: οι κάτοικοι της Β.Α. Αττικής ανοίγουν και πάλι τα διόδια στις Αφίδνες

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Αθήνα, 20/4/2011

www.akribeia-stop.gr * info@akribeia-stop.gr


1 σχόλιο:

  1. Οπως συμβαίνει πολύ συχνά τελευταία σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, στο λεωφορείο επιβιβάστηκε ελεγκτής, ο οποίος με ζήλο και ιδιαίτερη σχολαστικότητα ξεκίνησε να εξετάζει τα εισιτήρια των επιβατών. Εκείνοι γνωρίζοντας πιθανώς για τις εφόδους που πραγματοποιούνται το τελευταίο διάστημα είχαν προμηθευτεί το μαγικό χαρτάκι και πρόθυμα το επεδείκνυαν στον καλό υπάλληλο.

    Σίγουρος εκείνος ότι σε αυτό το λεωφορείο δεν θα εντόπιζε τζαμπατζήδες, κατευθύνθηκε προς τη γαλαρία για τον τελευταίο έλεγχο. Η φοιτήτρια έβγαλε το εισιτήριό της και το έδειξε στον υπάλληλο ήταν αξίας 1,20 ευρώ. Βγάζοντας τη φοιτητική της ταυτότητα, εξήγησε στον ελεγκτή ότι το κανονικό της εισιτήριο είναι το μειωμένο, αξίας 70 λεπτών, ωστόσο το πωλητήριο είχε έλλειψη.

    Ετσι, αγόρασε το αμέσως ακριβότερο, αυτό των 1,20. «Λυπάμαι, θα πρέπει να σας κόψω πρόστιμο», της απάντησε εκείνος. Πράγματι, παρά τις διαμαρτυρίες της κοπέλας, αλλά και των άλλων επιβατών που έτυχε να ακούσουν τη στιχομυθία, ο ελεγκτής έκοψε την κλήση. «Μπορείτε να κάνετε ένσταση», είπε και εξήλθε του οχήματος.

    Η λύση αυτού του γρίφου είναι η εξής: Η φοιτήτρια, που κινείται συνεχώς με μέσα μαζικής μεταφοράς, αγοράζει το ενιαίο εισιτήριο για όλα τα μέσα, το οποίο ισχύει για 90 λεπτά της ώρας. Η αξία του είναι κανονικά 1,40, αλλά για τους φοιτητές και όλους όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο, η τιμή του είναι 70 λεπτά.

    Καθώς όμως το εκδοτήριο δεν είχε διαθέσιμα τέτοια εισιτήρια (άγνωστο γιατί), η κοπέλα αγόρασε το αμέσως ακριβότερο των 1,20, εισιτήριο μιας διαδρομής μόνο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ. Εκείνη, ωστόσο, το είχε χρησιμοποιήσει για δύο συνεχόμενες διαδρομές, όπως θα έκανε εάν είχε αγοράσει το κανονικό της εισιτήριο. Μολονότι, λοιπόν, είχε πληρώσει ακριβότερο εισιτήριο από αυτό που κανονικά θα έπρεπε, ο ελεγκτής εντόπισε το τυπικό «λάθος» και έβαλε το πρόστιμο (διόλου ευκαταφρόνητο: 60 φορές η τιμή του εισιτηρίου).

    Εάν δεν κινείστε συχνά με ΜΜΜ και όλα αυτά ακούγονται λίγο μυστήρια, δεν είστε οι μόνοι. Η τελευταία αλλαγή στις τιμές των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών προκαλεί πονοκέφαλο ακόμα και στους μυημένους χρήστες, αποξενώνοντας ακόμα περισσότερο από τα δημόσια μέσα μεταφοράς τους υπόλοιπους.

    Η νέα τιμολογιακή πολιτική που επί της ουσίας έχει αυξήσει κατά 40% την τιμή των εισιτηρίων προχωράει σε διαχωρισμό μεταξύ των χρηστών του μετρό και των χρηστών των υπόλοιπων μέσων. Οι πρώτοι πληρώνουν 1,40 ευρώ (μειωμένο 0,70) έχοντας τη δυνατότητα να κινηθούν και με τα υπόλοιπα μέσα για μιάμιση ώρα, ενώ οι δεύτεροι 1,20 (μειωμένο 0,60) για μία μόνο διαδρομή και μία χρήση και σε κάθε περίπτωση όχι με το μετρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή