Τζαφέρης Γεώργιος

Νομαρχιακός Υπάλληλος

Γεννήθηκα στην Νίκαια το 1967 ενώ ο πατέρας μου ήταν πολιτικός εξόριστος στη Γυάρο. Μεγάλωσα και μένω συνεχώς στην πόλη μας. Τελείωσα το ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ και σπούδασα Στατιστική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Εργάζομαι εδώ και 10 χρόνια στις οικονομικές υπηρεσίες της Νομαρχίας Πειραιά. Είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιό 6 ετών.

Από τα φοιτητικά μου χρόνια εντάσσομαι στο αριστερό κίνημα με συμμετοχή σε όλες τις μεγάλες φοιτητικές κινητοποιήσεις της γενιάς μου. 

Από το 1994 και με συνεχή παρουσία ως σήμερα συμμετέχω ενεργά στα δημοτικά δρώμενα της Νίκαιας. Δύο φορές υποψήφιος Δήμαρχος, το 2002 με το “Αριστερό Σχήμα” και το 2006 με το “Ενωτικό Αριστερό Ψηφοδέλτιο”.Συμμετείχα στην ίδρυση της Κομμουνιστικής Οργάνωσης Ελλάδας ( Κ.Ο.Ε. ) το 2003 θέλοντας να συμβάλω στην προσπάθεια της για την αλλαγή της κατάστασης στην αριστερά σαν βασική προϋπόθεση για να αλλάξουν επιτέλους τα πράγματα και στην χώρα μας.

Από το 2007 είμαι εκλεγμένος στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συλλόγων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας. 

Το 2005 μαζί με άλλους ακτιβιστές ιδρύσαμε τον Σύλλογο Αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό ¨ΙΝΤΙΦΑΝΤΑ¨ με στόχο να βοηθήσω όσο μπορώ στο να ξαναέρθει ο Παλαιστινιακός αγώνας στο προσκήνιο. Μετά από τέσσερα ταξίδια στην Παλαιστίνη νιώθω ότι έχω δύο πατρίδες που μοιάζουν άλλωστε πολύ. Έχουν ιδιαίτερη σχέση με την προσφυγιά.