Στον σταθμό «Νίκαια» έκανε την είσοδο του την Παρασκευή το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικας) έχοντας διανοίξει συνολικά 3.400 μέτρα σήραγγας στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο». Κατά μήκος της σήραγγας, συνολικού μήκους 7,6 χιλιομέτρων θα κατασκευαστούν έξι σταθμοί.
Ο μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του το Σεπτέμβριο του 2013 από πηγάδι (φρέαρ) εκκίνησης στην Αγ. Βαρβάρα.Τον Ιούνιο του 2014 έφτασε στον σταθμό «Αγ. Βαρβάρα», τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς έφτασε στο σταθμό «Κορυδαλλός» και σήμερα στο σταθμό «Νίκαια».
Ο επόμενος σταθμός, αφού μεσολαβήσει ένα διάστημα από έναν έως δύο μήνες για την απαραίτητη συντήρηση είναι ο σταθμός «Μανιάτικα» όπου αναμένεται να φτάσει έως το τέλος του 2015.
Διευκρινίζεται ότι ο μετροπόντικας θα διανοίξει 6,5 χιλιόμετρα ενώ το υπόλοιπο τμήμα (στην αρχή και το τέλος του έργου) θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους μέσω υπόγειας ανασκαφής.
Τα έργα για την επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο 2018.
Ο μετροπόντικας ξεκίνησε τη λειτουργία του το Σεπτέμβριο του 2013 από πηγάδι (φρέαρ) εκκίνησης στην Αγ. Βαρβάρα.Τον Ιούνιο του 2014 έφτασε στον σταθμό «Αγ. Βαρβάρα», τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς έφτασε στο σταθμό «Κορυδαλλός» και σήμερα στο σταθμό «Νίκαια».
Ο επόμενος σταθμός, αφού μεσολαβήσει ένα διάστημα από έναν έως δύο μήνες για την απαραίτητη συντήρηση είναι ο σταθμός «Μανιάτικα» όπου αναμένεται να φτάσει έως το τέλος του 2015.
Διευκρινίζεται ότι ο μετροπόντικας θα διανοίξει 6,5 χιλιόμετρα ενώ το υπόλοιπο τμήμα (στην αρχή και το τέλος του έργου) θα υλοποιηθεί με συμβατικές μεθόδους μέσω υπόγειας ανασκαφής.
Τα έργα για την επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο 2018.
Ο συνολικός χρόνος του ταξιδιού από το λιμάνι του Πειραιά έως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος θα γίνεται σε 45 λεπτά.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά υπολογίζεται ότιθα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας την κυκλοφορία των οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως και τις εκπομπές του Διοξειδίου του Άνθρακα κατά 120 τόνους το χρόνο.
Η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά υπολογίζεται ότιθα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 130.000 επιβάτες, μειώνοντας την κυκλοφορία των οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως και τις εκπομπές του Διοξειδίου του Άνθρακα κατά 120 τόνους το χρόνο.
Δείτε τις πρώτες εικόνες από το σταθμό που βρίσκεται σε φάση κατασκευής.
Να θυμίσουμε την πρόταση μας για την ονομασία του σταθμού στη Νίκαια σε
17 Αυγούστου 1944 Μπλοκο Κοκκινιάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου